MINILOMA TALLINNASSA

Vietettiin parin päivän miniloma Tallinnassa Ollin kanssa kaksin. Lähdettiin reissuun torstaina 13:30 laivalla.Oltiin päätetty jo etukäteen, että tästä reissusta tulee sellainen, että vaan rentoudutaan. Varattiin kylpylähotelli, Tallink Spa & Conference- hotelli. En edes muista koska olisin viimeksi ollut jossain kylpylässä, joten olin ihan fiiliksissä tästä. Olin tehnyt meille molemmille ruoat mukaan, koska halusin nyt sitoutua tähän ruokavalioon mikä mulla on.

Laivalla meillä oli mennessä jo lounge varattuna ja tottakai siellä oli kaikki maailman ruoat ja juomat. Ihan vähän sorruin, söin pienen palan lihaa ja join lasin skumppaa. En sen enempää kuitenkaan. Olli söi sitten munkin edestä. 😀

Päästiin hotellille tosi helposti, koska hotelli sijaitsi ihan sataman läheisyydessä. Kirjattiin ittemme sisään ja mentiin sitten melkeinpä heti kylpylään. Kylpylä oli ihan kiva, ei ollut kamalasti edes ihmisiä, joten mahtui hyvin poreilemaan. Saunoja oli myös monenlaisia ja ehdottomasti mun lemppari oli höyrysauna. Siellä maattiin jonkun aikaa ja meinasin nukahtaa sinne. Olin niin väsynyt torstaiaamun treeneistä valmentajan kanssa, huh!

Parin tunnin kylpemisen jälkeen mentiin takaisin huoneeseen ja lähdettiin sitten vielä kaupungille parille viinille. Ajoissa mentiin kuitenkin nukkumaan.

En ollut tehnyt eväisiin mukaan aamupalaa ollenkaan, koska oletin hotellilla olevan gluteenittomia kaurahiutalepusseja, joista oisin hyvin saanut laskettua itselleni aamupalan. Pettymyksenä perjantai aamuna kuitenkaan en niitä löytänyt hotellin aamupalapöydästä. Joten söin sitten pari palaa tummaa leipää. Huoh. Eikä siinä tietenkään kaikki. Olin nimittäin unohtanut laittaa mun kylmälaukusta ruoat hotellin jääkaappiin, joten nekin oli ofcourse pilalla. Ei naurattanut. Siinä kohtaa harmitti, koska olin käyttänyt melkoisen ajan siihe, että olin tehnyt to-la ruoat valmiiksi. No mutta, ne meni sitten roskiin ja syötiin väkisinkin vapaammin.

Lauantaina käytiin tosiaan jo aamulla kylpylässä hetken aikaa ja sitten koska oli niin upea ilma, niin lähdettiin vähän kaupungille pyörimään. Aurinko paistoi ja se lämmitti tosi paljon. Käytiinkin sitten yhdessä kahvilassa ja istuttiin ulkona nauttimassa kahvit. Ihan Super!

Ostin pari paitaa ja farkut reissusta sekä lapsille paidat tuliaisiksi.

Illalla vielä kylvettiin uudelleen. Yllätys. Haha. Iho on niin kuiva, että menee varmaan purkki kosteusvoidetta viikon aikana, jotta saa ihon elvytettyä.

Haluttiin perjantaina illalal käydä syömässä vielä hyvin. Valittiin paikaksi Argentiinalainen pihviravintola. Ravintola ei ollut ihan keskustassa, mutta taksilla meillä kesti silti vain n.10minuuttia ravintolaan. Meidän onneks siellä oli juuri yksi perhe lähdössä, joten saatiin pöytä. Muuten olikin ihan täyttä. Ruoka oli ihan mielettömän hyvää. Otettiin alkuruoka, pääruoka ja vielä jälkiruoaksi kaksi annosta, jotka syötiin ristiin. (Toivottavasti valmentaja ei lue tätä, haha).

Sen jälkeen hotellille ja katsottiin läppäristä pari jaksoa sarjaa. Puolen yön aikaan oli taas jo taju pois.

Lauantai-aamuna nukuttiin johonkin yhdeksään asti, sitten aamupala ja pian jo sen jälkeen satamaan ja laivalla kohti Helsinkiä.

Oltiin kotona viiden aikaan ja lähdettiin sitten melkeinpä suoraan treenaamaan.

Olin myös ilman somea pe-la välisen ajan, vuorokauden ajan. Halusin kokeilla millaisia fiiliksiä se herättää. Pari kertaa vahingossa ja ihan autoomattisesti painoin instagramiin itteni, mutta tajusin heti ja en siis edes katsonut sieltä mitään ilmoituksia. Hullua miten ”kiinni” tavallaan sitä kuitenkin tuossa sosiaalisessa mediassa on. Ei mun ollut siis vaikea olla ilman somea, mutta pari kertaa kävi mielessä, että onkohan joku laittanut siellä jotain viestiä tms. Eli kyllä se some on myös laajalti viestintäväline itsellä. Monen kanssa siellä tulee kuitenkin juteltua välillä.

Sellainen miniloma meillä, pikaisesti kerrottuna. Seuraavana onkin sitten vuorossa Alicante vajaan kahden viikon päästä! Odotan niin, että pääsee vähän lämpimämpään! Ja siellä ollaan viisi päivää, joten ehtii hieman enemmän. Ihan parasta!

Oon muutamia suosituksia saanutkin jo Alicanten hotelleista ja luultavasti löydettiin sieltä meille sopiva. Vielä treenipaikka on hakusessa, joten jos sulla on tiedossa sieltä jokin hyvä sali, niin vinkkaa ihmeessä <3

-L

Facebooktwittermail

Yksi kommentti “MINILOMA TALLINNASSA

• Avatar
    6.3.2019 klo 11:23
    Kestolinkki

Ostin vaimolle tallinnasta ton saman laukun mikä sulla tos kuvassa.vaimoki oli sitä mieltä et mitä suotta ostaa aitoja ja maksaa itsensä kipeäksi,nykyään noissa piraattilaukuissakin laatu niin hyvä ettei hirveesti erota aidosta.hyvää kevättä lotta 🙂