Seksin täyteinen minireissu

Tuossa jo aiemmin mainitsin, kuinka matkustin yhden miehen luokse ja sinä iltana paljastui, että pakarani olivat järkyttävillä mustelmilla, joita en itse edes ollut huomannut tai tuntenut.. Kerronpa siis hänestä lisää.

Tapasin tämän äärimmäisen kuuman miehen kesällä festareilla. Tiemme jatkuivat festaripäivän loputtua eri suuntiin, mutta vaihdoimme numeroita. Olimme seuraavina päivinä yhteyksissä ja aikataulumme menivät ristiin. Olin itse lomalla ja suhailin lomani ajan edes takaisin. Hän ei asunut Suomessa ja oli jo pian lähdössä takaisin kotiin. Heitin hänelle ehdotuksen, että voisin kyllä tulla kylään sillä olin päättänyt viettää lomani täysin fiiliksen mukaan. Hän pohdiskeli asiaa vuorokauden yli ja mietti lentojen hintoja. Minusta liput olivat kohtuulliset ja pieni seikkailu kiinnosti kovasti. Niinpä löimme asian lukkoon ja sovimme minun tulevan seuraavana maanantaina. Ostin liput ja odotin matkaani kuin kuuta nousevaa.

Tuli kyseinen maanantai aamu tai aamupäivä, sillä heräsinhän silloin exäni hyvän ystävän luota. Ja emmehän me olleet paljon nukkuneet. Muistin lentoni lähtevän tuntia myöhemmin, ja ajattelin ottaa kotiin päästyäni päikkärit ja pakata vasta sen jälkeen. Kotona katsoin uudelleen lentoaikataulua ja tajusin etten todellakaan ehdi nukkumaan, koneessa sitten. Kauheassa hädässä pakkasin eikä päässä tuntunut ajatus liikkuvan unenpuutteen vuoksi. Olisin reissussa vain pari päivää, joten en tarvinnut isoa käsilaukkua isompaa kantamusta. Selvisin kofeiinin voimalla kentälle ja pysyttelin joten kuten hereillä konetta odottaessa.

Lento oli suht lyhyt ja sitäkin lyhyemmältä se tuntui, sillä nukuinhan melkein koko matkan. Olimme sopineet, että mies olisi minua kentällä vastassa. Minun ei siis tarvinnut murehtia, millä pääsisin kentältä keskustaan. Siellä hän oli, yhtä kuumana kuin viime näkemällä. Ihanan ruskettunut, pitkä, hyvin treenattu, ruskea silmäinen, kollari shortsit jalassa, hihaton paita päällä ja lippis väärin päin päässä. Mies näytti juuri siltä, miltä oma unelmieni mies näyttää. Jokaista kohtaa myöten. Halasimme pitkän tervehdyksen. Hän pakkasi laukkuni omaan reppuunsa, jottei minulle jäisi kannettavaa. Hänellä oli minullekin bussilippu valmiiksi ostettuna ja hyppäsimme ensimmäiseen keskustaan suuntaavaan bussiin.

Istuimme bussissa vierekkäin. Katsoimme toisiamme vuorotellen ja hymyilimme. Hän kysyi minulta joka kerta ”Mitä nyt?” ja vastasin hänelle takaisin ”Ei mitään uutta.” Seuraavaksi meidän tuli jatkaa matkaa metrolla. Hän halusi ekan iltani kunniaksi esitellä minulle kaupunkia. Hakisimme viinipullon ja menisimme keskusaukiolle nauttimaan viiniä ja ihmettelemään meininkiä. Metroa odotellessa hän tuli taakseni seisomaan ja painoi minut itseään vasten. Hän silitteli käsivarsiani ja suuteli niskaani. Voihkin hiljaa ja tunsin kuinka hänellä alkoi seistä. Hän sanoi, että hänen oli pakko siirtyä minusta hetkeksi kauemmaksi. Hän ei halunnut, että metron saapuessa kaikki sieltä tulevat ihmiset huomaisivat tämän saman reaktion hänen shortseissaan. Onneksi pöksyt olivat suht löysät..

Jatkoimme samaa virnuilua metrossa. Kun meidän pysäkkimme tuli, hän otti minua kädestä. Kävelimme käsikädessä yhteen kuppilaan syömään vähän nachoja välipalaksi. Tunsin ihastuvani, mutta tiesin ettei se kannata. Yritin muistuttaa itseäni, että viettäisimme vain pari ihanaa päivää yhdessä. Kävelimme lähemmäs keskustaa, pysähdyin matkalla ottamaan turistikuvia ja haimme pullon punaviiniä. Viinipullo kädessä kävelimme keskusaukiolle. Siellä oli paljon pieniä ihmisryhmiä istumassa katukivetyksellä. Teimme samoin. Mies oli hyvin elämäniloinen ja sosiaalinen. Hän halusi tutustua lähellämme olevaan seurueeseen. Juttelimme heidän kanssaan, kunnes he jatkoivat matkaa. Minulla oli maxihame päällä. Aloimme olla molemmat pienessä hiprakassa. Hän sanoi, haluavansa koskettaa minua. Levitin hieman jalkojani, hän työnsi kätensä pikkareihini ja sormetti minua. Voihkimme molemmat hetken hiljaa ja jouduin siirtämään hänen kätensä pois. Ei me tässä voitu, ympärillämme oli niin paljon ihmisiä.

Aloimme pikku hiljaa siirtyä pois keskustasta kohti bussia, jolla pääsisimme hänen luokseen. Kävimme matkan varrella hakemassa mäkistä iltapalat mukaan. Ruokiamme odotellessa hän painoi minut siellä seinää vasten ja suuteli kiihkeästi. Yritin sanoa ettemme täällä voi, mutta ei häntä kiinnostanut muiden mielipiteet. Ruokamme kuitenkin tulivat, joten lähdimme kiihottuneissa mielin bussille. Hän halusi mennä istumaan bussin perälle, koska siellä hän aina istui. En uskonut, että se oli tällä kertaa ainoa syy miksi sinne piti päästä. Menimme siis bussin perälle istumaan. Söimme alkuun iltapalamme pois ja nautimme vielä jäljelle jäänyttä viiniä. Kun olimme liikkuneet sen verran keskustan alueelta ettei muita hetkeen nousisi kyytiin, hän pyysi minua ottamaan häneltä suihin. Katsoin vähän ympärillemme. Kukaan ei istunut lähellämme eikä katsellut taakse päin. Siirsin shortsi reunaa syrjään ja tein kuten hän pyysi.

Olin itsekin niin kiihottuneessa tilassa ja minullahan oli hame, niin totesin haluavani osingoille. Nostin pääni hänen haaroistaan, siirsin pikkareitani sivuun ja istuin hänen päälleen kasvot meno suuntaa kohti. Otin mukavasti edessä olevan istuimen selkänojasta ja liikuin hänen päällään ylös alas. Hänellä oli täydellisen iso. Hän oli niin hämmentynyt rohkeudestani ja hoki moneen kertaan hiljaan ”Mitä vit**a?!” Pysähdyin välillä paikoilleni ja koitin tarkkailla, ettei muut matkustajat katsoneet tai kuski kääntynyt katsomaan peilistä. Kukaan ei katsonut, mutta minua alkoi silti jännittää liikaa. Loppumatkan istuimme vain vierekkäin, suutelimme ja hivelimme toisiamme odottavasti.

Viini oli tosiaan noussut päähän. En muistanut kävelystämme bussilta kämpille paljoakaan. Pari kertaa matkalla pysähdyimme tyhjälle kujalle harrastamaan seksiä. Nyt ei tarvinnut tarkkailla omaa äänen käyttöä vaan sai oikeasti huutaa ääneen. Hän ei kuitenkaan näinä lyhyinä lemmenhetkinämme päässyt loppuhuipennukseen, tilanteessa oli kuitenkin ehkä hiukan liikaa jännitystä. Pääsimme venähtäneeltä matkaltamme viimein hänen kämpilleen. Se oli kolme huoneinen soluasunto, josta kämppis oli muuttanut pois ja hänkin muuttaisi pian. Saimme siis olla kahden. Kävimme saman tien asiaan. Harrastimme ihanan villiä seksiä olohuoneen sohvalla. Hän läpsi minua niin, että sattui. Siitä tykkään. Kun hän oli tullut hän kommentoi, että olen viime aikoina sitten harrastanut seksiä myös. Kiersin vähän asiaa. Hän sanoi merkkien olevan nähtävillä. En tajunnut mitä hän tarkoitti. Hän vei minut kylpyhuoneeseen, kokovartalopeilin ääreen ja käänsi minut selkä peiliä vasten. Voi kamala, pakarani olivat tosissaan aivan järkyttävillä tuoreilla mustelmilla ja sormien kuvajaiset oli nähtävillä. Olivat ne myös hyvin punaiset hänen käsittelystään, mutta oli selvää ettei kaikki jäljet olleet tuoreita. Minua hävetti. Hän otti minua leuasta kiinni ja sanoi, ettei se haittaa mutta en saisi ikinä valehdella hänelle. Pyysin anteeksi ja lupasin olla rehellinen.

Katsoimme sen illan netistä sarjoja ja aina välillä keskeytimme katselun ja nautimme toisistamme uudelleen ja uudelleen, kunnes aloin olla aivan turta. Meillä ei seuraavana päivänä ollut aikomus poistua kämpiltä, ulkonakin tuli pitkin päivää rankkoja sadekuuroja, joten ei senkään puolesta huvittanut lähteä turistina pyörimään. Päätimme keskittyä olennaiseen eli rentoutumiseen ja toistemme vartaloista nauttimiseen. Tämä kuitenkin keskeytyi yllättäen. Asunnon oveen koputettiin. Mies kääntyi katsomaan minua hämmästyneenä. Kysyin odottiko hän jotakuta, ei odottanut. Hän ajatteli olla reagoimatta asiaan, mutta sitten avain kääntyi lukosta. Miehen ilme oli järkyttynyt, hän hyppäsi sohvalta, juoksi eteiseen ja pisti sinne johtavan oven kiinni. Tiesin heti, että kyseessä oli toinen nainen.

Hänellä meni kymmenisen minuuttia keskustellessa, jonka jälkeen hän palasi viereeni sohvalle ja pyysi anteeksi äskeistä. Kysyin oliko se nainen, hän myönsi olleen. Kysyin oliko hänellä tyttöystävää, hän vastasi tapailleensa aiemmin yhtä tyttöä pitkään, mutta lopettanut tämän jutun juuri siksi ettei ollut valmis suhteeseen ja hän oli muuttamassa pian pois maasta muutenkin. Naiselle oli jäänyt vara-avain, mutta nyt hän oli ottanut sen takaisin. Ajattelin ettei se toki mulle kuulu, pääasia ettei nyt ollut suhteessa toisen kanssa. Jatkoimme sarjan katselua, hän vähän väliä kirjoitteli puhelimellaan viestejä ja arvasin sen naisen olevan viestien toisessa päässä. Saimme olla vajaan tunnin rauhassa kaksin, kunnes summeri soi. Ajattelin, ettei tämä voi olla totta. Summeri soi uudelleen. Mies pyysi minulta anteeksi, ja sanoi menevänsä ulos naisen kanssa juttelemaan. Totesin itsekin sen olevan viisainta, ehkä nainen saisi mielenrauhan.

Odottelin asunnossa yksin ikuisuudelta tuntuvan ajan. Välillä kuulin auki olevan parvekkeen oven ansiosta hiljaista puhetta ulkopuolelta. Summeri soi. Mietin, että oliko mies jättänyt avaimet sisälle. Ajattelin ignoorata summerin ja vain odotella. Se soi uudelleen. Mietin hetken, että jos mies tosiaan jätti avaimet ja soittaa siksi summeria nyt, niin on se aika noloa etten päästä häntä sisään. Pienenä lisähuomiona tähän väliin, minulla oli päälläni vain crop-toppi sekä pikkuhousut. Kävin asunnon ovella vastaamassa summeriin. Rapusta alkoi kuulumaan ylös nousevia askelia ja jäin oven suuhun nojailemaan. Sieltähän ei tietenkään tullut tämä mies, vaan hänen tapailemansa nainen. Voi luoja. Hän oli minua pidempi ja muutenkin vähän isompi, brunette eikä juuri minkään näköinen. Mietin sillä hetkellä, miten tämä mies oli tuosta kiinnostunut sekä sitä ettei minulla ollut tosiaan housuja jalassa. Nainen tuli ylpeän näköisenä ovelle ja kysyi minulta miten menee. Vastasin lyhyesti, jonka jälkeen hän kysyi puhunko englantia. Kyllähän minä puhun, eipä tullut tarve jostain syystä alkaa rupattelemaan. Nainen astui sisään ja käveli olohuoneeseen. Kävelin perässä, nappasin maxihameeni lattialta ja pukeuduin siihen. Nainen kertoi hänen olevan tämän miehen tyttöystävä, johon totesin etten tiennyt tyttöystävästä. Hän mittaili minua katseellaan ja samalla mies saapui huoneeseen. Hänen ilmeensä oli samalla järkyttynyt että pahoillaan. Nainen pyysi minua kertomaan mikä täällä on meininki. Kysyin, mitä hän tarkoittaa ja hän kysyi uudelleen, että olemmeko harrastaneet seksiä. Katsoin häntä hetken hiljaa ja sanoin, että onko sillä mitään väliä mitä olemme tehneet, kun en edes itse tiennyt naisen olemassa olosta. Hän katsoi meitä vihaisena, kiroili omalla äidinkielellään ja lähti ovet paukkuen menemään. Mies näytti hämmentyneeltä ja kysyi minulta, pitäisikö hänen lähteä perään. Olin sitä mieltä, että antaa toisen rauhoittua.

Tämän välikohtauksen jälkeen saimme nauttia toistemme seurasta rauhasta. Mies teki meille pastaa ruoaksi, minulla oli ihanan hemmoteltu olo. Päivämme jatkui siis samaan tapaan, toisistamme nauttien. Seuraavana aamuna minun oli suunnattava jo kotiin päin. Minun oli mentävä kahdella bussilla päästäkseni lentokentälle. Mies lupasi saattaa minut ensimmäiselle pysäkille, kirjoitti tarkat ohjeet ja selosti vielä suullisesti kuinka jäädä bussista ja mistä seuraava lähtee. Homma olisi muuten sujunut hyvin, mutta olimme myöhässä ekalta pysäkiltä. Seuraava bussi kiertäisi maisemareittiä ja oli ihan siinä ja tässä ehtisinkö edes lennolleni ajoissa. Kun jäin ensimmäisen bussin päätepysäkillä, missä minun oli määräkin jäädä, otin siitä taksin kentälle. Kiitos taksin, minulla oli vielä puoli tuntia aikaa suoriutua turvatarkastuksesta. Lippu olikin jo valmiina puhelimessa eikä minulla ollut mitään ruumaan jätettävää. Stressasin koko kentälle menomatkan kunnes olin päässyt taksiin. Ihana kuljettajani vannotti minulle heti, että ehtisin kyllä ajoissa. Ja onneksi tosiaan ehdinkin.

Mieheltä oli tullut viestiä, missä hän tiedusteli olinko ehtinyt ajoissa kentälle. Hänkin oli ollut huolissaan. Sovimme, että hän on yhteydessä kun tietää mihin päin seuraavaksi muuttaa ja asettuu aloilleen. Silloin voisi uusi miniloma olla tiedossa. Siitä pienestä välikohtauksesta tyttöystävän/ex-tyttöystävän kanssa huolimatta, meillä oli oikein ihanat pari päivää yhdessä. Oloni oli vain täysin turta eikä seksi tulisi hetkeen olemaan mielessänikään. En pystyisi edes ottamaan sitä vastaan pariin päivään.

Facebooktwittermail

2 kommenttia “Seksin täyteinen minireissu

• Avatar
    11.10.2016 klo 22:17
    Kestolinkki

Pakko sanoo, että tää sun blogi on viihdyttävintä hetkeen! Käyn aina säännöllisesti kattoo, että olisko tullut uusi postaus (vähän vielä useemmin vois tulla, kiitos :D). Osaat joka tapauksessa kirjottaa hauskasti ja sun teksteistä tulee sellanen olo, että oot aika varman oloinen itsestäsi ja tästä tykkään. Mun oma elämä on ollut viime aikoina niin opiskelupainotteista, että on ollut siistii lukee jonkun toisen elämästä 😀

• Syöjätär
    12.10.2016 klo 14:48
    Kestolinkki

Kiitos paljon Hanna kommentistasi! Piristi päivää ja kiva tietää, että tekstini ja elämäni viihdyttää.