Pääsiäinen Oulussa

Ihana maanantai, pääsiäisvapaa! Tää pääsiäinen menikin ensimmäistä kertaa Oulussa. Serkut muutti opiskelemaan sinne tässä vuoden sisällä ja päätettiin, että nyt kun on pidempi viikonloppu niin mennäänpä serkkujen kesken sinne viettämään aikaa. Lähdettiin reissuun torstaiaamulla niin, että lähdin ekana Keravalle, minne jätin koirat taas hoitoon ja siitä sit veljen kanssa kohti ensimmäistä etappia, Jyväskylää. Sieltä hyppäsi Roope kyytiin ja matka jatku kohti Oulua. Matka kesti 8 tuntia pysähdyksineen, mutta oikeasti, aika meni tosi nopeasti! Kerkesin ite ajamaan tunnin verran ennen kun matkapahoinvointilääke alkoi toimimaan. Oli ihanaa, että pystyin istumaan mukavasti takapenkillä ja kattomaan kokonaisen leffan ilman, että oli paha olo ollenkaan. Kaikista läpin juttu oli, että oltiin perillä tasan 7 yli 7, mikä on meidän inside läppä. 😀

Kun päästiin perille niin heitettiin tavarat nopsaa sisälle ja lähdettiin ruokakauppaan. Ostoksien jälkeen pikasuihku ja sit päästiin istumaan iltaa. Tosi outoa, että nää mun kaks serkkua asuu eri taloissa mutta oikeasti ehkä 15 metrin päässä toisistaan. 😀 Eli me Venlan kanssa yövyttiin sen kämpässä kun pojat oli Maijun luona. Oli superhelppoa käydä nopsaa hakemassa jotain sieltä Venlalta missä mun kaikki kamat oli, kun matkassa ei mennyt kun pari minuuttia.

Ihanaa, et vaikka mulla olikin loma omista koirista niin Venlan luota löyty tämmönen Nipsula.

Torstai-iltana lähdettiin käymään keskustassa parissa baarissa. Koska meillä ei mennyt hirveän myöhään tona iltana niin perjantaina oli suht hyvä olo. Perjantaina käytiin Ideaparkissa ja mentiin istumaan koko loppupäiväksi Maijun kämpälle. Katseltiin leffoja ja sarjoja, syötiin tortilloja ja saunottiin. Oli superkiva chilli-ilta!

Lauantaina pyörittiin autolla ympäri Oulua. Jätettiin auto Kivisydämeen ja käytiin Valkean kauppakeskuksessa hamppareilla ja kiertämässä kauppoja. Siitä lähdettiin sit Nallikarille ihmettelemään. 😀 Tää ranta oli suuuper iso! Siellä oli vaan ihan törkeän kylmä, koska oli pari astetta pakkasta + merituuli. Voin vaan kuvitella miten siisti se olis kesällä, täytyy ehottomasti joskus mennä kattomaan sit uudestaan.

Lauantaina istuttiin iltaa taas Maijun luona. Ensin pelattiin vähän munajahtia ja sit voitiinkin keskittyä olennaiseen. 😀 Ilta meni kivasti pelailessa juomapelejä. Muut ei kuitenkaan jaksanut lähteä enää keskustaan, niin me Venlan kanssa lähdettiin sit kaksistaan. Ensimmäisessä paikassa oli niin kauhea monen metrin jono niin päädyttiin sit samaan mestaan kun torstainakin. Siellä oli vaan sit ainakin 30 kertaa enemmän porukkaa mitä silloin torstaina. Oli ihan superkivaa vaikka oltiinkin vaan kahestaan ja kyllähän se ilta sit meni pilkkuun asti. Sunnuntaina oli ihanaa herätä vaan 3 tunnin unien jälkeen ja lähteä siitä parin tunnin päästä ajamaan kotiin päin. 😀 Mutta oli se ilta kuitenkin sen arvonen!

Reissu menin kaikin puolin tosi hyvin ja tykästyin kyllä kovasti Ouluun. Kesällä ajateltiin sit mennä serkun mökille Juvalle, missä ei oo edes sähköjä. 😀 Innolla odotan, onneks kesä alkaa jo reilun kuukauden päästä. ♥

Kivaa uutta viikkoa kaikille!